Postignuća u zravoju učenja (2015-2016)

                                                                                    “Postignuća u razvoju učenja”

                                         Strateško unaprjeđenje i razvoj cjeloživotnog učenja u Dunavskoj regiji

Nositelj projekta:

Mreža mladih Jugoistočne Europe

Donator: Financirano sredstvima EU Strategy for the Danube Region, START – Danube Region Fund

Partneri:

Agencija lokalne demokracije Sisak – Hrvatska

Youth Center Bit Cernomelj – Slovenija

Cooperation%20for%20Voluntary%20Service%20-%20Bugarska

BalkanIDEA Novi Sad – Srbija

Youth for Participation – Mađarska

Svrha projekta je značajno poboljšati i ojačati sadržaj našeg rada u području aktivnosti cjeloživotnog učenja identificirajući potrebe i zahtjeve korisnika, uspostavljajući ciljana partnerstva, razvijajući akcijski plan te specifične projekte. Očekivani rezultat je pažljivo isplanirani i sustavno razvijeni odgovarajući akcijski plan koji sadrži metode, alate, plan i program koji će se primijeniti u budućim aktivnostima cjeloživotnog učenja kako bi se ostvarili u svom punom potencijalu te ostvarili što veći utjecaj na korisnike istih. Krajnji proizvod će služiti partnerskim organizacijama koji rade u području neformalnog obrazovanja mladih kao osnova za planiranje dugoročnog učinka njihovih programa te na povećanje utjecaja učenja na praktičnoj razini.

Ciljane skupine:

Osnovna ciljana skupina su nevladine organizacije, institucije koje provode neformalno obrazovanje, voditelji izobrazba, facilitatori te mentori koji rade na programima cjeloživotnog učenja u Dunavskoj regiji i šire. Krajnji korisnici projekta su sudionici seminara, treninga, radionica i ostalih oblika neformalnog obrazovanja.

Aktivnosti:

1. Procjena potreba/istraživanje

2. Sastanak stručnjaka

3. Sastanak partnera

4. Razvoj projekata

__________

Za sadržaj objavljen na ovim stranicama je isključivo odgovorna ALD Sisak i ne može se smatrati službenim stavom Europske unije. 

__________

Istraživanje “Strateško unaprjeđenje i razvoj cjeloživotnog učenja u Dinavskoj regiji”